Toshiba a Skullcandy uzavírají strategické partnerství

9. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © frenta - Fotolia.com
Jádrem dohody je poskytnutí technologie Supreme Sound výměnou za celosvětovou distribuci.

Společnost Skullcandy oznámila uzavření strategického partnerství s Toshibou. V rámci nového svazku bude Toshiba využívat ochrannou známku Skullcandy při distribuci domácích notebooků na trh po celém světě kromě Číny.

Skullcandy jí na oplátku poskytne služby pro zvýšení audio kvality jejích produktů. Konkrétně má jít o poskytnutí technologie Supreme Sound.

Skullcandy se kromě vývoje audio technologií věnuje výrobě, prodeji a distribuci hudebních a herních sluchátek, a to pod značkami Skullcandy, Astro Gaming a 2XL.

Zdroj: Toshiba

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %