Twitter testuje nákupní tlačítko

9. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Zlomku amerických uživatelů se začnou zobrazovat reklamní tweety s tlačítkem pro nákup zboží.

Sociální síť Twitter testuje možnosti, jak usnadnit on-line nakupování. „Malému procentu“ amerických uživatelů se začnou zobrazovat marketingové tweety, a to rovnou s tlačítkem pro nákup. Zpočátku půjde o nákup digitální hudby a další produkty.

Je to počáteční krok naší snahy zabudovat do Twitteru funkce, které učiní nakupování prostřednictvím mobilních zařízení příjemnějším, jednodušším a snad i zábavným,“ uvedl Tarun Jain, produktový manažer Twitteru.

Procento uživatel, kterým se budou zobrazovat reklamní tweety, postupně poroste. Při úspěchu lze očekávat expanzi této funkce i do dalších regionů

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity