Twitter testuje nákupní tlačítko

9. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Zlomku amerických uživatelů se začnou zobrazovat reklamní tweety s tlačítkem pro nákup zboží.

Sociální síť Twitter testuje možnosti, jak usnadnit on-line nakupování. „Malému procentu“ amerických uživatelů se začnou zobrazovat marketingové tweety, a to rovnou s tlačítkem pro nákup. Zpočátku půjde o nákup digitální hudby a další produkty.

Je to počáteční krok naší snahy zabudovat do Twitteru funkce, které učiní nakupování prostřednictvím mobilních zařízení příjemnějším, jednodušším a snad i zábavným,“ uvedl Tarun Jain, produktový manažer Twitteru.

Procento uživatel, kterým se budou zobrazovat reklamní tweety, postupně poroste. Při úspěchu lze očekávat expanzi této funkce i do dalších regionů

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen