Veracomp je exkluzivním distributorem značky Mobilicom

16. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Veracomp, Mobilicom
Smlouva je platná pro český i slovenský trh. Veracomp díky ní nabídne řešení pro bezdrátovou komunikaci, které nevyžaduje infrastrukturu.

Společnost Veracomp oznámila uzavření výhradní distribuční smlouvy se společností Mobillicom. Ta poskytuje řešení pro bezdrátovou komunikaci prostřednictvím kombinované technologie 4G-LTE s mobilní síťovou topologií MESH. Toto řešení je škálovatelné a podle distributora nevyžaduje žádnou infrastrukturu.

Když jsme poprvé slyšeli o unikátním řešení, které Mobilicom nabízí, okamžitě jsme se jej snažili získat do naší nabídky pro český a slovenský trh. Vidíme zde velký potenciál, protože zákazníkem zde může být opravdu velké množství subjektů,“ uvedl k rozšíření portfolia CEO Veracompu Petr Janda.

S Veracompem hledáme vhodné kanály, jak dostat naše řešení na trh. Potřebujeme systémové integrátory a resellery s agresivním přístupem, kteří hledají nové trhy. Nabízíme jim technologii, která nemá zatím žádnou konkurenci,“ dodal Oren Elkayam, CEO společnosti Mobilicom.

Channeltrends letní speciál

Více se můžete dozvědět na stránkách distributora. Produktovým manažerem Veracompu pro značku Mobilicom je Ladislav Arvai (ladislav.arvai@veracomp.cz).

Zdroj: Veracomp

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků