Veronika Římalová je manažerkou zákaznické podpory Esetu

13. 3. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Eset
V čele zákaznického servisu zaměří na zlepšení procesů při komunikaci se zákazníky Esetu. Dříve působila jako vedoucí obchodních týmů pro český a slovenský trh ve společnosti Národní pokladnice.

Vedení zákaznického servisu společnosti Eset převzala Veronika Římalová. Ve funkci manažerky zákaznické podpory bude mít za úkol zlepšení procesů při komunikaci se zákazníky společnosti Eset.

Mojí ambicí je zvýšit už tak vysokou úroveň zákaznické podpory. Jedním z prvních kroků bude série interních technických školení. Věříme, že dobře proškolený tým je pro zákazníka skvělý benefit,“ uvádí Římalová.

Veronika Římalová do Esetu přichází ze společnosti Národní pokladnice, kde vedla obchodní týmy pro český a slovenský trh. Předtím působila sedm let v pojišťovně Slavia, kde se za tři roky vypracovala na manažerku klientského centra.

Římalová studovala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Ve volném čase se věnuje cestování a jezdí závodům rallye jako navigátorka.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta