ViewSonic uvádí na trh 4K laserový projektor LX700 navržený speciálně pro Xbox

19. 4. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

ViewSonic LX700-4K
Autor: ViewSonic
ViewSonic LX700-4K
Společnost ViewSonic představuje laserový projektor LX700–4K. Tento projektor, navržený exkluzivně pro Xbox, má nativní rozlišení 4K Ultra HD, jas 3 500 lumenů a vestavěné reproduktory Harman Kardon, zaujme velkým obrazem o úhlopříčce až 300 palců.

Společnost ViewSonic při vývoji laserového projektoru LX700–4K opět spojila síly se společností Microsoft pro zajištění nejlepších herních zážitků s herními konzolemi Xbox řady X/S. Projektor je kompatibilní s funkcí Xbox CEC (Consumer Electronics Control) a nabízí kombinace rozlišení a obnovovací frekvence exkluzivní pro Xbox. Při použití s jinými zdroji videa pracuje projektor LX700–4K s dobou odezvy 4,2 ms a obnovovací frekvencí 240 Hz pro plynulé hraní her či přehrávání videí.

Díky funkci Xbox CEC se projektor automaticky zapne po zapnutí konzole Xbox. Po připojení přes HDMI 2 se projektor přepne do herního režimu. Mezi další funkce patří vertikální posun objektivu, 1,36× optický zoom, korekce horizontálního i vertikálního lichoběžníkového zkreslení a nastavení čtyř rohů.

Zdroj: ViewSonic

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu