Vodafone o víkendu spouští novou internetovou samoobsluhu

25. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vodafone celkově přepracoval svou internetovou samoobsluhu. Zákazníci ji mohou používat od soboty.

Vodafone spustil novou internetovou samoobsluhu  Operátor slibuje, že nový internetový portál pro zákazníky bude rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

Vodafone „samoobsluhu“ spouští pár dní poté, co redesignoval hlavní webové stránky.

Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z domova, tvrdí operátor.

Zákazníci na novém portálu uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. Kromě přehledu a vyúčtování, zde budou moci své služby také uhradit.

Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů,“ popsal hlavní charakteristiky v tiskovém oznámení Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Zdroj: Vodafone

Čtěte dále

IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
Firmy v nejistotě, kvůli americkým clům snižují plánované investice do IT
Firmy v nejistotě, kvůli americkým clům snižují plánované investice do IT
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
TD Synnex rozšiřuje portfolio o IT produkty značky StarTech.com
TD Synnex rozšiřuje portfolio o IT produkty značky StarTech.com
PPL rozšiřuje možnosti doručování, příjemci si mohou nastavit oblíbené výdejní místo
PPL rozšiřuje možnosti doručování, příjemci si mohou nastavit oblíbené výdejní místo