Vodafone: Téměř polovina Čechů se v práci neobejde bez internetu

24. 5. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © ra2 studio - Fotolia.com
Internet v práci vůbec nepotřebuje ani nepoužívá pouuze 14,8 % Čechů. Nejvíce na internetu závisí práce Pražanů, naopak většina lidí se v práci bez internetu obejde v malých obcích v Libereckém a Zlínském kraji.

Průzkum agentury Stem/Mark pro Vodafone odhalil, že práce bezmála poloviny (42,6 %) Čechů je závislá na internetu. Dalších 21,7 % by se pak bez internetu v práci v nejhorším případě obešlo, nicméně jej používají.

Z průzkumu vyplynulo, že internet v práci vůbec nepotřebuje ani nepoužívá 14,8 % Čechů. Jen minimum (1,6 %) respondentů pak uvedlo, že v práci internet nevyužívají i přesto, že by se jim hodil.

Vyšší vzdělání = větší potřeba internetu v práci

Vodafone uvádí, že bez internetu by nedokázala svou práci vykonávat většina lidí s vysokoškolským vzděláním (60,5 %) a s maturitou (52,4 %). Internet v práci naopak nepotřebuje 28,4 % respondentů se základním vzděláním.

Nejvíce lidí se v práci bez internetu obejde v nejmenších obcích, a to zejména v Libereckém (33,3 %) a Zlínském (28,6 %) kraji. Naopak nejvíce na internetu závisí práce Pražanů (63 %) a lidí žijících v obcích s 20 000 až 99 000 obyvateli (55,8 %).

Zdroj: Vodafone

Čtěte dále

Firmy na ransomwarové útoky reagují rychleji, zaplacené výkupné klesá
Firmy na ransomwarové útoky reagují rychleji, zaplacené výkupné klesá
Češi přicházejí na chuť AI nástrojům, denně s nimi pracuje každý čtvrtý
Češi přicházejí na chuť AI nástrojům, denně s nimi pracuje každý čtvrtý
Samsung přináší službu Home Appliance Remote Management i do Česka
Samsung přináší službu Home Appliance Remote Management i do Česka
IDC: Nové produkty a křečkování zásob. Trh tabletů vyrostl o 13 %
IDC: Nové produkty a křečkování zásob. Trh tabletů vyrostl o 13 %
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Roman Kalivoda (SWS)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Roman Kalivoda (SWS)
Jak vybrat správné obrázky na web: pohledem zákazníka i vyhledávačů
Jak vybrat správné obrázky na web: pohledem zákazníka i vyhledávačů