Výsledky české pobočky Huawei vyrostly v roce 2014 o 21 %

1. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Foto: © Tomislav - Fotolia.com
Obrat společnosti u nás v loni poprvé překonal třímiliardovou hranici. Huawei se dařilo i globálním měřítku.

Obrat společnosti Huawei v České republice se v roce 2014 zvýšil o 21 % a dosáhl částky 3,024 miliardy Kč. Poprvé v historii působení firmy na českém trhu tak obraz překonal třímiliardovou hranici. Zisk před zdaněním vyrostl o 16 % na 51,5 milionu Kč.

Obchodní výsledky za rok 2014 potvrzují naše stabilní postavení a udržitelný růst na českém trhu. Naším cílem je i nadále zákazníkům poskytovat konkurenční výhodu v oblasti telekomunikačních a podnikových sítí, mobilních zařízení a cloudových řešení,“ uvedl k výsledkům Radoslaw Kedzia, výkonný ředitel české pobočky Huawei.

Huawei se v loni dařilo i globálně. Celkový obrat společnosti se meziročně zvýšil o 20,6 % na 46,5 miliardy dolarů, zatímco výše čistého zisku vyskočila téměř o třetinu (32,7 %) na 4,5 miliardy dolarů.

Dařilo se všem třem velkým divizím. Nejvíce příjmů (31 miliard dolarů) pocházelo z divize Carrier Business Group, která se zaměřuje na řešení pro mobilní operátory.

Nejvyššího růstu naopak dosáhla spotřebitelská divize Consumer Business Group, jejíž obraz se meziročně zvýšil o 32,6 % na 12 miliard dolarů. 

Cyber25

Třetí divize Enterprise Business Group, která dodává IT řešení pro firmy, vykázala obrat ve výši 3 miliard dolarů a růst o 27,3 %.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky