Westcon Group je EMEA distributorem roku firmy Jabra

7. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Westcon Convergence
Skupina Westcon podruhé získala ocenění společnosti Jabra a růst tržeb a strategické partnerství v regionu EMEA.

Společnost Westcon Group, distributor řešení v oblasti unified communication, síťové infrastruktury, datových center a bezpečostních řešení, oznámila, že získala ocenění „EMEA Distributor of the Year“ od společnosti Jabra, a to druhý rok po sobě.

Westcon zaznamenal dramatický meziroční nárůst tržeb napříč oblastí unified communication, jako i poptávky po náhlavních soupravách a UC příslušenství,“ uvedla společnost v oznámení.

Distributor byl oceněn na partnerské konferenci společnosti Jabra 'EMEA Partner Conference', která se konala ve dnech 30. 1. až 1. 2. 2013 v Amsterdamu.

Channeltrends letní speciál

Konference se zúčastnilo 200 partnerů z celého EMEA regionu. Během slavnostního večera byly vyhlášeny oceněné firmy za významný růst tržeb a zaměření na strategické cíle společnosti Jabra.

Westcon vyvinula řadu aktivit na pomoc rozšíření partnerské základny a na podporu rostoucí poptávky po profesionálních náhlavních soupravách optimalizovaných pro UC řešení. V roce 2013 očekáváme další růst,“ dodal ve zprávě David Grant, senior viceprezident, Westcon Europe.

Zdroj: Westcon Convergence ČR

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen