Xiaomi sesadilo Samsung z pozice lídra čínského trhu chytrých telefonů

5. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Xiaomi
Po třech letech na domácím trhu se Xiaomi díky své strategii nízkých cen vyhouplo na vrchol.

Společnost Samsung ztratila vedoucí postavení na čínském trhu chytrých telefonů, které držela od začátku roku 2012. Z pomyslného trůnu ji sesadila domácí společnost Xiaomi, která ve druhém čtvrtletí 2014 dosáhla 14% podílu. Samsung byl s 12 % druhý, o 200 tisíc prodaných telefonů před třetím Lenovem.

Xiaomi dosáhlo prvenství tři roky poté, co vstoupilo na trh. Společnost založila svou strategii na cenách pohybujících se těsně nad náklady, a tento přístup se jí minimálně v Číně osvědčil. V prvním pololetí Xiaomi prodalo 26,1 milionu telefonů a chystá se vydat do světa.

S expanzí na deset světových trhů v tomto roce má Xiaomi pomoci i jeho nový chytrý náramek, rovněž útočící na konkurenci nízkou cenou.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci