Zájem o koupi tabletu se zdvojnásobil, tvrdí Lenovo

4. 4. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Podle průzkumu společnosti Lenovo má s tablety osobní zkušenost 27 % dotázaných lidí. K čemu je využívají?

Respondenti reprezentativního průzkumu pro společnost Lenovo sledují na tabletech filmy či seriály při cestování, brouzdají oblíbenými webovými stránkami v kavárnách, nebo po nich sáhnou v případě, že v rychlosti potřebují vyhledat dopravní spojení.

O koupi tabletu během následujících šesti měsíců uvažuje 18 % respondentů, což je téměř dvakrát více než vloni.

Průzkum pro Lenovo zpracovala letos v lednu agentura Perfect Crowd na reprezentativním vzorku 500 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let

Větší zkušenosti s tablety mají muži než ženy. Práci si na něm vyzkoušelo již 30 % dotázaných mladých mužů i přesto, že tablet zatím nevlastní. Naopak nejvíce vlastníků tabletů je mezi ženami ve věku 27 až 39 let.

Na druhou stranu 78 % žen starší generace v průzkumu uvedlo, že o tabletu již někdy slyšely, ale zatím neměly možnost si ho vyzkoušet, přičemž 5 % z nich tvrdí, že ho vůbec nezná. Z celkového počtu respondentů pak o tabletu neslyšela 2 % dotázaných, což je dokonce o 12 procentních bodů méně než před rokem a půl.

Jak vyplývá z průzkumu, více než čtvrtina lidí si již vyzkoušela, jaké možnosti využití tablety nabízí. Zájem o tablety se zvyšuje, což je na jednu stranu dáno tím, že jsou tato zařízení v současné době v módě, na druhou stranu se nabídka na trhu zvyšuje a tablety se stávají cenově dostupnějšími,“ uvedl v oznámení Robert Janásek, marketingový manažer společnosti Lenovo.

Lenovo nedávno rozšířilo své portfolio o druhou generaci profesionálního tabletu ThinkPad Tablet 2, který prakticky zastane i práci notebooku díky tomu, že se k němu dá připojit dokovací stanice i s klávesnicí.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu