Zákaznické centrum Tech Data prodloužilo provoz

25. 2. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Tech Data Distribution v novém roce přináší další novinku pro své partnery a zákazníky. Customer care centrum, které funguje od dubna 2008 a podporuje resellery v Česku i na Slovensku, prodlužuje svoji pracovní dobu. Co všechno můžete prostřednictvím centra vyřídit a kdy ho kontaktovat?

Zákaznické centrum Tech Data Distribution je nyní k dispozici o hodinu déle (Foto: Cisco)K hlavním úkolům Customer care centra patří schvalování reklamací prostřednictvím reklamačního webu (schvalování reklamací na vadné a chybně dodané zboží, schvalování reklamací na vrácené zboží) a služby zákazníkům, jako například informování o reklamacích (problémy při zadávání reklamace, bližší informace o stavu reklamace a jejím vyřízení), informování o dobropisech za reklamace (informace, zda byl dobropis vystaven, pomoc při chybném vystavení dobropisu) nebo informování o zásilce (kde se zásilka momentálně nachází a kdy bude dodána, proč byla zásilka dodána jen částečně).

Cyber25

Zákazníci mohou prostřednictvím centra získávat také informace o přihlášení na web Tech Data (měnit hesla, získat pomoc při zablokování přístupu, změnit údaje v databázi společnosti).

Kontakt s oddělením je uskutečňován prostřednictvím reklamačního webu (najdete na webových stránkách společnosti Tech Data Distribution), přímého e-mailového spojení (reklamace@techdata.cz) a telefonu +420 225 299 488, na kterém jsou operátoři připraveni pomáhat zákazníkům od pondělí do čtvrtka nově od 9 do 18 hodin. Pracovní doba se tak v odpoledních hodinách prodlužuje o hodinu. V pátek pracovníky centra péče o zákazníky zastihnete nadále od 9 do 17 hodin.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Agentní AI firmám nepomůže sama. CIO ji musí vést s jasným cílem
Agentní AI firmám nepomůže sama. CIO ji musí vést s jasným cílem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
AI vám může pomoci usnadnit i každodenní život. Jen pozor na to, co jí svěříte
AI vám může pomoci usnadnit i každodenní život. Jen pozor na to, co jí svěříte