Zapojili jste se již do nové sezóny Dell DreamTeam?

27. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Dell Computer
Letošní výhrou pro nejúspěšnější partnery zapojené do soutěže Dell DreamTeam je prodloužený víkend v Barceloně včetně fotbalového zápasu. A letecky!

Nová sezóna soutěže Dell DreamTeam běží od 1. 2. 2013 do 31. 7. 2013. Po registraci mohou partneři společnosti Dell hlásit své prodeje a sbírat body (puky a góly), ti nejlepší vyhrají prodloužený víkend v Barceloně na Nou Campu.

S novou sezónou přichází i zásadní novinka. Nyní mohou reselleři zapojení do soutěže přihlašovat i prodeje produktů Dell XPS, Inspiron a Alienware.

Pokud se navíc rozhodnete absolvovat čtyři vzdělávací kurzy přes e-learning na partnerském portálu společnosti Dell získáte hned 1 600 puků. Po dokončení kurzu jsou vám body automaticky připsány na účet motivační soutěže.

Channeltrends letní speciál

Hra je postavena na „kanadském bodování“, které se načítá podle počtu gólů a asistencí, které zapojení reselleři získávají za prodej jednotlivých produktů Dell a za absolvování technických či obchodních školení a workshopů.

Za góly jsou považovány nahlášené prodané úložiště, servery či síťové produkty. Desktopy a notebooky Dell se kvůli odlišné náročnosti prodeje přičítají jako asistence. Více se o soutěži dozvíte v samostatném článku.

Zdroj: ChannelWorld, Dell

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen