Zásilkovna.cz prodlužuje otevírací dobu pražského depa a dodává i na adresu zákazníků

31. 5. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Zásilkovna.cz
Služba Zásilkovna.cz prodlužuje otevírací dobu pražského depa, po kterou mohou internetoví obchodníci dodávat balíčky pro doručení svým zákazníkům. Nově Zásilkovna.cz nabízí doručení zásilek přímo na adresu zákazníků.

Zásilkovna.cz prodlužuje otevírací dobu pražského depa. Připomeňme, že jde o službu, která díky sítí partnerských prodejen umožňuje i menším internetovým obchodníkům nabídnout zákazníkům osobní vyzvednutí objednaného zboží v různých městech České republiky a na Slovensku.

Nová otevírací doba pražského depa

Od 3. 6. 2013 má být prodloužena otevírací doba pro příjem zásilek od obchodníků v hlavním pražském depu. Nová otevírací doba je od 8:00 do 20:00. Ve stejném časovém rozpětí bude nyní k dispozici i zákaznický servis pro obchodníky.

Zásilky pro doručení ještě tentýž den do některé ze čtrnácti současných partnerských prodejen na území Prahy budou moci obchodníci nově do depa dodávat od 8:00 do 14:00.

Zásilky k dodání na partnerskou prodejnu mimo Prahu následující den pak půjde do pražského depa podávat od 8:00 do 19:00. Zásilky, které mají druhý den být k dispozici na pobočce České pošty, pak od 8:00 do 18:30.

Dodání na adresu zákazníka už i na Slovensku

Zásilkovna.cz od letošního března nabízí i zajištění dopravy zboží z českého internetového obchodu až k zákazníkovi na jeho adresu v rámci České republiky. Za zásilky do pěti kilogramů si služba účtuje poplatek 72 Kč. V případě zásilek do třiceti kilogramů pak 99 Kč.

Channeltrends letní speciál

Nově mohou možnosti doručení zásilky až na adresu zákazníka využít také slovenské e-shopy. Zásilkovna.cz si na Slovensku účtuje 2,95 euro za balíčky do jednoho kilogramu, 3,50 euro do dvou kilogramů, 3,90 euro do pěti kilogramů a 5,70 euro do třiceti kilogramů.


Zdroj: Zásilkovna.cz

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen