Zboží.cz zavádí nové řazení nabídek v detailu produktů

24. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © vilisov - Fotolia.com
Podle nového členění budou první tři pozice předmětem aukce mezi e-shopy a dalších pět bude zobrazovat e-shopy nabízejících nejnižší cenu. Do pořadí zasáhnou i další faktory, například kvalita servisu nebo hodnocení e-shopů zákazníky.

Portál Zboží.cz nasazuje nový způsob zobrazení nabídek v detailu produktu. Od pátku, 21. 4. 2017 je nový systém dostupný pro všechny e-shopy. Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu.

Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ vysvětluje manažer portálu Milan Šmíd.

Na pořadí na prvních třech příčkách přehledu e-shopů nabízejících daný produkt budou mít vliv také faktory kvality. Výhodu má dostat obchod s lepší nabídkou služeb.

[Záleží na tom], jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladové dostupnosti, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty,“ uvedl Šmíd

Zboží.cz plánuje v nejbližší době zavést také nové hodnocení e-shopů, právě proto, že je jedním z faktorů (byť marginálním), které ovlivňují pořadí zobrazovaných nabídek. Od nového systému si portál slibuje kvalitnější sběr informací.

Obr. – Nová podoba nabídky e-shopů v detailu produktu

Channeltrends letní speciál

Zboží.cz - Nové řazení nabídky

Zdroj: Zboží.cz

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem