Datart otevřel největší a nejmodernější prodejnu na Slovensku

5. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Datart
Nová prodejna v bratislavském centru Eurovea je postavena na konceptu Shopper 21. století a podle Datartu využívá nové trendy, technologie a přístupy k prezentaci zboží.

Společnost Datart otevřela novou prodejnu v bratislavském obchdoním centru Eurovea. Podle Datartu se jedná se o jeho největší a nejmodernější pobočku na Slovensku, která byla postavena na konceptu Shopper 21. století.

Podstatou tohoto principu je podle Datartu humanizace prostoru, která má přispět k tomu, aby spotřebitelé v obchodu strávili co nejvíce času. Prodejna je světlá, vzdušná a nabízí nové materiály, technologie a způsoby prezentace zboží.

Uličky jsou podle Datartu dostatečně široké pro volný pohyb zákazníků s kočárkem nebo invalidním vozíkem. V prodejně jsou zastoupeny všechny kategorie produktů, které Datart prodává, a vystavené jsou vždy nejzajímavější a nejprodávanější produkty.

WT100_25

Zákazníci mohou současně využít širokou škálu doplňkových služeb a dodávek e-shopu. Dodání zboží z e-shopu Datartu do prodejny je bezplatné. Nová prodejna bude otevřena denně od 10:00 do 21:00 a její podoba se má stát inspirací pro modernizaci dalších slovenských poboček Datartu.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

Přepracovaný Microsoft Marketplace je na partnery přísnější
Přepracovaný Microsoft Marketplace je na partnery přísnější
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době