HP představilo podobu partnerské podpory před svým rozdělením a po něm

18. 3. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Společnost se k 1. 11. 2015 rozdělí, spolupráce s partnery však bude pokračovat. V období po rozdělení budou partneři získávat výhody, pokud budou spolupracovat s oběma novými entitami.

Společnost Hewlett-Packard v pomyslný předvečer svého rozdělení na HP Inc. a HP Enterprise (dojde k němu 1. 11. 2015) seznámila své partnery s tím, jak bude vypadat partnerská podpora v období do rozdělení i po něm.

Na setkání Global Partner Conference partneři slyšeli především ujištění, že HP udělá vše pro to, aby spolupráce pokračovala a kvetla.

Pro období do rozdělení HP spustí dva dílčí programy v rámci zastřešujícího programu s názvem HP Partner Navigator. První bude určen stovce největších partnerů, kteří se společností spolupracují přímo (tedy ne skrze distribuci). Ostatním partnerům bude určen druhý program, který bude spočívat především v posílení center podpory.

K dispozici bude více account managerů a lidí, kteří budou umět odpovídat na otázky,“ řekl na setkání Patrick Eitenbichler, šéf programu PartnerOne. Zároveň však dodal, že menších partnerů nakupující skrze distribuční kanály se rozdělení HP nijak zásadně nedotkne.

Rozchod v dobrém

Po rozštěpení společnosti přijde na řadu nový program, na jehož konceptu HP v současnosti pracuje. Jeho součástí bude systém výhod pro partnery, kteří budou obchodovat s oběma novými společnostmi. S nadsázkou lze říci, že obě společnosti po rozdělení zůstanou přáteli".

Chceme, abyste věděli, že se vám snažíme usnadnit spolupráci s HP Enterprise i HP Inc.,“ uvedl Vincent Brissot, viceprezident HP PartnerOne Alliance pro channel marketing. „V odvětví těžko najdete jiný program, který ocení vaši schopnost spolupracovat se dvěma společnostmi.“

Detaily nového programu budou zveřejňovány postupně, ale několik nástinů již zaznělo. Vyplývá z nich například, že obě společnosti budou blízce spolupracovat, včetně společných kampaní nebo společných akcí.

Cyber25

HP tím chce mimo jiné partnery uklidnit, že spolupráce se dvěma společnostmi nebude dvakrát tak drahá jako spolupráce s jednou.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %