Zboží.cz dostane novou podobu, v současnosti běží betaverze

12. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Zboží.cz
Nová podoba portálu má přinést větší jednoduchost, automatické nabídky příslušenství ke kupovaným produktům a více informací.

Server Zboží.cz začíná před startem hlavní nakupovací sezony testovat novou podobu, která má zjednodušit hledání produktu a případně zákazníkovi nabídnout kompletní příslušenství či alternativu nákupu.

Portál se v současnosti nachází v betaverzi. Kromě grafických úprav bude domovská stránka nově nabízet čtyři tipy na nákup. Největší změny však na nakupující čekají při hledání samotných produktů.

Například při vyhledávání mobilního telefonu se kromě samotného výrobku zobrazí i výpis dalších souvisejících kategorií (adaptéry, pouzdra, nabíječky atd.). Mezi těmito kategoriemi se půjde pohybovat díky navigaci na levé straně. Ve výpisu produktů nově nakupující naleznou také možnost rovnou přejít do obchodu.

„Česká republika je rájem e-shopů s nejrůznějším sortimentem. Zákazník se tak může v této záplavě nabídek jednoduše ztratit. Tomu jsme chtěli na Zboží.cz zamezit a nabídnout lidem všechny informace o zboží na jednom místě a v novém jednoduchém designu,“ uvedl Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Channeltrends letní speciál

Změnami přošel i detail produktu, který nově neslouží jen k porovnání cen. Výpis obchodů, kde je zboží dostupné, se naopak zkrátil jen na 5 nabídek (kompletní výpis bude na kliknutí). Volný prostor portál využil k zobrazení doplňkových informací a hodnocení uživatelů.

Zdroj: Seznam.cz

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen