Miroslav Uďan

Seznam článků autora

Článek Rubrika Datum vydání Počet názorů
Miroslav Uďan, Shoptet: E-shopy se s EET vypořádaly poměrně dobře Channel 24. 3. 2017
Pryč s neviditelným nákupním košíkem Channel 24. 11. 2014
Nakupování přes mobilní telefony je in Channel 27. 10. 2014
Jak důležitá je značka v e-commerce Channel 6. 10. 2014
Facebook není vše, myslete na všechny své zákazníky Channel 8. 9. 2014
Postavte se velkým e-shopům jako David Goliášovi Channel 18. 8. 2014
Facebook pro váš e-shop Channel 28. 7. 2014
Jak efektně a efektivně nastavit optimalizaci e-shopu pro vyhledávače Channel 7. 7. 2014
Co to je USP a jak ho využít? Channel 30. 6. 2014
Analýza klíčových slov vs. selský rozum Channel 16. 6. 2014
Pět nejčastějších chyb při komunikaci se zákazníkem Channel 26. 5. 2014
Je lepší mít kamenný, nebo internetový obchod? Channel 12. 5. 2014
Chcete uspět? Nezapomeňte na mobilní verzi e-shopu Channel 7. 4. 2014
Jak na newsletter: Personalizujte prodejní nabídky Channel 24. 3. 2014
Nejčastější chyby e-shopů aneb jak zaručeně odradit zákazníka Channel 10. 3. 2014
Fenomén osobních odběrů: Jak uspokojit požadavky zákazníků Channel 17. 2. 2014
Co všechno lze na e-shopu změřit Channel 27. 1. 2014
Sociální sítě pomáhají utužovat vztahy se zákazníky Channel 6. 1. 2014
E-shopy, připravte se na změny v občanském zákoníku Channel 18. 12. 2013
Loajální zákazník je levnější, jenže jak ho získat? Channel 16. 12. 2013
On-line reklama nebo SEO? Jak přilákat zákazníky na obsah Channel 2. 12. 2013
Srovnávače zboží vám pomohou přivést zákazníky Channel 11. 11. 2013
E-shopaři, mějte plán a komunikujte! Channel 14. 10. 2013
Funkcionality, které by vašemu e-shopu neměly chybět Channel 30. 9. 2013