A-Data vytvořila značku pro své hi-end produkty

27. 11. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

A-Data Technology, výrobce paměťových produktů, na konci října oznámila založení nového sub-brandu XPG ™ Xtreme Performance Gear.
Se zkratkou XPG se budeme setkávat u paměťových modulů s vysokým výkonem a u nejvyspělejších datových a paměťových médií. XPG má doplňovat standardní nabídku výrobce a oslovit skupinu zákazníků, kteří hledají extrémní výkon. Značku lze již nyní nalézt na třech sériích DRAM a na příští rok se plánují další. Na český trh byl rovněž uveden Xupreme 200X, USB flash disk s rychlostí čtení až 30MB/s. Následovat by měly 2.5” SATA II Solid State Drives (SSD). Autorizovanými distributory A-Data, stejně jako sub-brandu XPG, jsou v ČR Asbis CZ a eD system Czech.

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %