ABC Data má nový web

3. 12. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost ABC Data, regionální distributor výpočetní techniky, představila nové webové stránky. Jakými změnami prošly a co obsahují?

ABC Data má nový webNový web společnosti ABC Data zaznamenal kompletní redesign. Návštěvníci mohou čekat jiný vzhled i strukturu.

Domácí stránce dominuje velký banner, ve kterém rotují informace o distributorovi, jeho ocenění a pozvánka do B2B e-shopu. Banner  odděluje hlavní menu v horní části obrazovky od textu s představením distributora. Levý sloupec zabírají odkazy pro registraci partnerů a vstup do „a-shopu“ a pravý sloupec je věnován výpisu novinek.

Channeltrends letní speciál

Menu obsahuje informace o firmě (popis činnosti, získaná ocenění, apod.). Portfolio produktů a seznam dodavatelů naleznete v položce Naše nabídka. Pokud se budete chtít stát partnerem ABC Data, bude vás zajímat položka Pro zákazníky. Položka Kontakty obsahuje jak jinak kontaktní informace na pobočky, zákaznický servis, IT podporu, obchodníky, produktové manažery, marketing a další.

Změny si můžete prohlédnout na webu ABC Data.

Zdroj: ABC Data

Nový web společnosti Společnost ABC Data prošel kompletním redesignem. Návštěvníci mohou čekat jiný vzhled i strukturu.

Domácí stránce dominuje velký banner, ve kterém rotují informace o distributorovi, jeho ocenění a pozvánka do B2B e-shopu. Banner

Nový web společnosti Společnost ABC Data prošel kompletním redesignem. Návštěvníci mohou čekat jiný vzhled i strukturu.

Domácí stránce dominuje velký banner, ve kterém rotují informace o distributorovi, jeho ocenění a pozvánka do B2B e-shopu. Banner  odděluje hlavní menu v horní části obrazovky od textu představujícího distributora. Levý sloupec zabírají odkazy pro registraci partnerů a vstup do a-shopu a pravý sloupec je věnován výpisu novinek.

Menu obsahuje informace o firmě (popis činnosti, ocenění, apod.). Portfolio produktů a seznam dodavatelů naleznete v položce Naše nabídka. Pokud se budete chtít stát partnerem ABC Data, bude vás zajímat položka Pro zákazníky. Položka Kontakty obsahuje jak jinak kontaktní informace na pobočky, zákaznický servis, IT podporu, obchodníky, produktové manažery, marketing a další.

odděluje hlavní menu v horní části obrazovky od textu představujícího distributora. Levý sloupec zabírají odkazy pro registraci partnerů a vstup do a-shopu a pravý sloupec je věnován výpisu novinek.

Menu obsahuje informace o firmě (popis činnosti, ocenění, apod.). Portfolio produktů a seznam dodavatelů naleznete v položce Naše nabídka. Pokud se budete chtít stát partnerem ABC Data, bude vás zajímat položka Pro zákazníky. Položka Kontakty obsahuje jak jinak kontaktní informace na pobočky, zákaznický servis, IT podporu, obchodníky, produktové manažery, marketing a další.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem