ABC Data mění firemní identitu a chystá nový web

29. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ABC Data
Broadline distributor ABC Data oznámil změnu korporátní identity – loga a dalších grafických prvků. Má odrážet expanzní a růstové aktivity.

ABC Data uvádí, že její nová korporátní identita se mění, aby byla v souladu s nejnovějšími standardy a trendy.

Nové logo má odrážet postavení společnosti na trhu a její dynamický rozvoj zdůrazňující mezinárodní expanzi společnosti, stejně tak upozorňující na zahájení činnosti dceřiných společností.

www.abcdatal.plTeď je nejvhodnější chvíle pro zavedení zásadních změn v image společnosti. Zdůrazňujeme tímto způsobem její silnou pozici a dynamický rozvoj,“ uvedl v oznámení Norbert Biedrzycki, prezident společnosti ABC Data.

 „Lehká, moderní a originální podoba loga vyjadřuje jeho obsah a dodává mu mimořádnou vizuální hodnotu. Předchozí logo nám samozřejmě toto všechno zajišťovalo také, avšak bylo načase jej již změnit,“ vysvětluje důvody změny ABC Data.

S novým logem ABC Data připravuje také aktualizaci vhledu svých webových stránek. Jak boudu vypadat, napovídá již spuštěná prezentace polské mateřské společnosti. Přeměna webů dceřiných společností má být hotová do konce roku 2013.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu