ABC Data mění firemní identitu a chystá nový web

29. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ABC Data
Broadline distributor ABC Data oznámil změnu korporátní identity – loga a dalších grafických prvků. Má odrážet expanzní a růstové aktivity.

ABC Data uvádí, že její nová korporátní identita se mění, aby byla v souladu s nejnovějšími standardy a trendy.

Nové logo má odrážet postavení společnosti na trhu a její dynamický rozvoj zdůrazňující mezinárodní expanzi společnosti, stejně tak upozorňující na zahájení činnosti dceřiných společností.

www.abcdatal.plTeď je nejvhodnější chvíle pro zavedení zásadních změn v image společnosti. Zdůrazňujeme tímto způsobem její silnou pozici a dynamický rozvoj,“ uvedl v oznámení Norbert Biedrzycki, prezident společnosti ABC Data.

 „Lehká, moderní a originální podoba loga vyjadřuje jeho obsah a dodává mu mimořádnou vizuální hodnotu. Předchozí logo nám samozřejmě toto všechno zajišťovalo také, avšak bylo načase jej již změnit,“ vysvětluje důvody změny ABC Data.

Cyber25

S novým logem ABC Data připravuje také aktualizaci vhledu svých webových stránek. Jak boudu vypadat, napovídá již spuštěná prezentace polské mateřské společnosti. Přeměna webů dceřiných společností má být hotová do konce roku 2013.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků