Accenture a Generali vytvářejí společný podnik, chtějí urychlit digitální transformaci

13. 1. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Olivier Le Moal - Fotolia.com
Nová společnost GOSP poskytne podporu pro optimalizaci služeb skupiny Generali tak, aby lépe vyhovovaly měnícím se potřebám zákazníků, obchodních zástupců i zaměstnanců.

Společnost Accenture oznámila, že spolu se skupinou Generali vytváří nový podnik – Group Operations Service Platform (GOSP). Ten bude využívat cloudové technologie a sdílené technologické platformy k urychlení inovací a digitální strategie pojišťovací skupiny.

Accenture do tohoto podniku poskytne kromě 5% vlastnického podílu také tým 40 profesionálů s odbornými znalostmi v oblastech cloudu, umělé inteligence a Big Data, kteří pomohou k rychlé transformaci, k zavedení inovací a řízení změn.

Cílem je podle Generali usnadnit spolupráci mezi jednotlivými pojišťovnami skupiny, včetně oblasti obchodní distribuce (agentury), správy portfolia (digitální peněženky) a správy interních systémů.

GOSP bude vyvíjet řešení, která urychlí digitalizaci obchodních procesů Generali a umožní přijetí operačního modelu založeného na cloudu. Jednotlivé pojišťovny skupiny mohou těžit z výhod sdílené infrastruktury a z přístupu k potřebné expertíze.

Vytvoříme novou hybnou sílu a budeme inovovat digitální procesy napříč sítí poboček a zaměstnanci Generali. Také našim zákazníkům poskytneme nepopiratelné výhody,“ řekl Ottorino Passariello, ředitel operací a procesů ve skupině Generali.

Channeltrends letní speciál

Společně můžeme rychle a nákladově efektivně vytvářet inovativní pojistné produkty a služby, jejichž cílem je vyhovět specifickým potřebám zákazníků v Itálii i na dalších trzích,“ doplnil Jean-Marc Ollagnier, generální ředitel společnosti Accenture pro Evropu.

Zdroj: Accenture

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT