Acronis True Image je mrtev, ať žije Acronis Cyber Protect Home Office

10. 9. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Acronis
Změna názvu vlajkového řešení Acronisu pro jednotlivce a malé kanceláře je završením jeho několikaleté transformace ze zálohovacího produktu v nástroj pro komplexní ochranu dat a zařízení.

Acronis představil Acronis Cyber Protect Home Office coby nástupce Acronis True Image, dlouholetého vlajkového produktu pro jednotlivce a malé kanceláře. Změna názvu završuje posun od „pouhého“ zálohování ke komplexní ochraně dat.

Ten začal v roce 2017, kdy Acronis do True Image integroval anti-ransomwarovou ochranu. Postupně přibývaly další funkce včetně filtrování webu nebo ochrany proti malwaru a cryptojackingu s cílem ochránit nejen zálohy, ale i samotná zařízení.

Acronis Cyber Protect Home Office přebírá všechny vlastnosti True Image a běží na stejných technologiích jako pokročilejší podnikové řešení Acronis Cyber Protect. Od svého předchůdce se liší tím, že bude dostupný výhradně formou subskripce.

Cyber25

Hlavním prodejním argumentem je podle výrobce právě integrace funkcí zálohování a kybernetické ochrany do jednoho produktu. Mezi jeho vlastnosti patří mimo jiného:

  • zálohování a ochrana zařízení PC, Mac, iOS a Android 
  • antimalwarová a antiransomwarová ochrana
  • webové filtrování a ochrana videokonferencí
  • archivace starších souborů
  • obnovova záloh na hardwarově odlišný stroj 
  • klonování pevných disků

Zdroj: Acronis

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta