AdMonitoring: Alza byla největším prosincovým zadavatelem on-line reklamy

15. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetová display reklama zaznamenala v prosinci meziroční nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 664 milionů korun. Na prvních třech místech se umístily společnosti z oblasti elektronické komerce.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2015. Zadavatelé v tomto měsíci využili reklamní prostor na internetu v celkové ceníkové hodnotě 664 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 6 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se i v prosinci umístil internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 29,8 milionů korun.

Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 20,1 milionů další internetový obchodník, a to Internet Mall. Na třetí pozici se pak umístila společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka.cz) s reklamním prostorem v hodnotě 18,7 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta