AdMonitoring: Alza byla největším prosincovým zadavatelem on-line reklamy

15. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetová display reklama zaznamenala v prosinci meziroční nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 664 milionů korun. Na prvních třech místech se umístily společnosti z oblasti elektronické komerce.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2015. Zadavatelé v tomto měsíci využili reklamní prostor na internetu v celkové ceníkové hodnotě 664 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 6 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se i v prosinci umístil internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 29,8 milionů korun.

Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 20,1 milionů další internetový obchodník, a to Internet Mall. Na třetí pozici se pak umístila společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka.cz) s reklamním prostorem v hodnotě 18,7 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First