Admonitoring: CZC.cz byl v únoru největším on-line inzerentem

17. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Největším zadavatelem internetové display reklamy byl v únoru e-tail CZC.cz. Druhá byla Alza.cz.

Vrchol žebříčku zadavatelů opět patřil internetovému prodejci CZC.cz, který v únoru využil on-line prostor v hodnotě 22,2 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 15,4 milionů. Na třetím místě pak skončil mobilní operátor Vodafone - ten v únoru vystavil reklamu v hodnotě 11,8 milionů korun.

Meziroční srovnání ukazuje, že hodnota využitého inzertního prostoru byla v únoru letošního roku srovnatelná se stejným měsícem roku 2014 – celkem využitý inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 410 milionů korun představuje meziměsíční nárůst o 18 %.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First