Admonitoring: CZC.cz byl v únoru největším on-line inzerentem

17. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Největším zadavatelem internetové display reklamy byl v únoru e-tail CZC.cz. Druhá byla Alza.cz.

Vrchol žebříčku zadavatelů opět patřil internetovému prodejci CZC.cz, který v únoru využil on-line prostor v hodnotě 22,2 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 15,4 milionů. Na třetím místě pak skončil mobilní operátor Vodafone - ten v únoru vystavil reklamu v hodnotě 11,8 milionů korun.

Meziroční srovnání ukazuje, že hodnota využitého inzertního prostoru byla v únoru letošního roku srovnatelná se stejným měsícem roku 2014 – celkem využitý inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 410 milionů korun představuje meziměsíční nárůst o 18 %.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity