AdMonitoring: I v květnu byl největším zadavatelem on-line reklamy Internet Mall

14. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Výdaje za internetovou reklamu v květnu stoupaly meziročně i meziměsíčně. Internet Mall „obhájil“ svou pozici z dubna a i v dalším měsící využil největší reklamní prostor ze všech zadavatelů.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byl v květnu 2014 v České republice e-tail Internet Mall. Ten využil online prostor v hodnotě 29,6 milionu korun.

Na druhém místě skončila společnost HP Tronic Zlín, která zadala on-line inzercí v hodnotě 14,9 milionu korun, a na třetím místě společnost Ford Motor Company, která využila reklamní prostor za 13,2 milionu korun.

Celkem v květnu zadavatelé využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 622 milionů korun. To představuje 18% meziměsíční a 1% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
Eset má nového šéfa české pobočky, Juraje Ference vystřídá Jan Urbík
Eset má nového šéfa české pobočky, Juraje Ference vystřídá Jan Urbík
Jiří Brych je novým head of product v Twistu
Jiří Brych je novým head of product v Twistu
I QR kódy mohou být nebezpečné, třetina českých firem čelila útoku
I QR kódy mohou být nebezpečné, třetina českých firem čelila útoku
Eset v Česku rostl dvouciferně, stoupá zájem o profesionální služby
Eset v Česku rostl dvouciferně, stoupá zájem o profesionální služby
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně