AdMonitoring: I v květnu byl největším zadavatelem on-line reklamy Internet Mall

14. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Výdaje za internetovou reklamu v květnu stoupaly meziročně i meziměsíčně. Internet Mall „obhájil“ svou pozici z dubna a i v dalším měsící využil největší reklamní prostor ze všech zadavatelů.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byl v květnu 2014 v České republice e-tail Internet Mall. Ten využil online prostor v hodnotě 29,6 milionu korun.

Na druhém místě skončila společnost HP Tronic Zlín, která zadala on-line inzercí v hodnotě 14,9 milionu korun, a na třetím místě společnost Ford Motor Company, která využila reklamní prostor za 13,2 milionu korun.

Celkem v květnu zadavatelé využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 622 milionů korun. To představuje 18% meziměsíční a 1% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo