AdMonitoring: I v prosinci 2014 byly e-shopy největšími zadavateli on-line reklamy

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internet Mall, Alza.cz a CZC.cz obsadily první příčky žebříčku zadavatelů reklamy v posledním měsíci loňského roku. Celkem byl v prosinci využit reklamní prostor za 629 milionů korun.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2014. Zadavatelé on-line reklamy během tohoto měsíce využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 629 milionů korun. Tato částka představuje meziměsíční pokles o 14 %. V meziročním srovnání jsou výsledky srovnatelné.

Podobně jako po většinu roku se na prvních příčkách žebříčku zadavatelů i v prosinci objevili internetoví obchodníci. Tabulce již téměř tradičně vévodil Internet Mall, který využil reklamní prostor v hodnotě 25,4 milionu korun. Druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun. Jako třetí se pak umístilo CZC.cz s reklamou v hodnotě 20,8 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb