AdMonitoring: I v prosinci 2014 byly e-shopy největšími zadavateli on-line reklamy

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internet Mall, Alza.cz a CZC.cz obsadily první příčky žebříčku zadavatelů reklamy v posledním měsíci loňského roku. Celkem byl v prosinci využit reklamní prostor za 629 milionů korun.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2014. Zadavatelé on-line reklamy během tohoto měsíce využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 629 milionů korun. Tato částka představuje meziměsíční pokles o 14 %. V meziročním srovnání jsou výsledky srovnatelné.

Podobně jako po většinu roku se na prvních příčkách žebříčku zadavatelů i v prosinci objevili internetoví obchodníci. Tabulce již téměř tradičně vévodil Internet Mall, který využil reklamní prostor v hodnotě 25,4 milionu korun. Druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun. Jako třetí se pak umístilo CZC.cz s reklamou v hodnotě 20,8 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina