AdMonitoring: Internet Mall v květnu obhájil pozici největšího on-line inzerenta

17. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internet Mall využil prostor v ceníkové hodnotě 19,5 milionu korun, druhá byla Alza.cz, která utratila 13,1 milionu korun.

Zadavatelé internetové display reklamy využili v květnu 2015 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 530 milionů korun, což je o 17 % více než v předchozím měsíci. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který provozuje společnost Nielsen Admosphere.

Největším zadavatelem byl, stejně jako v dubnu, internetový obchodník Internet Mall, který během května využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionu korun.

Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 13,1 milionu korun a třetí příčku obsadila Česká spořitelna s reklamou v hodnotě 12,5 milionu korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících