AdMonitoring: Listopadové on-line reklamě vévodila Alza

17. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Do první trojice se vešel další velký internetový obchodník Mall.cz. Zadavatelé v listopadu celkem využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 740 milionů Kč.

Zadavatelé internetové display reklamy využili v listopadu 2015 inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 740 milionů korun, což představuje meziroční nárůst 2,3 % a meziměsíční nárůstu o 13 %. Údaje přinesla pravidelná zpráva projektu AdMonitoring zajišťovaného společností Nielsen Admosphere.

Na vrcholu listopadového žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Alza.cz, který v listopadu využil reklamní prostor v hodnotě 37,3 milionu korun.

Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 18,1 milionu společnost Porsche Česká republika a na třetí pozici se umístil další internetový obchodník, Internet Mall, s reklamním prostorem v hodnotě 17,9 milionu korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta