AdMonitoring: Listopadové on-line reklamě vévodila Alza

17. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Do první trojice se vešel další velký internetový obchodník Mall.cz. Zadavatelé v listopadu celkem využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 740 milionů Kč.

Zadavatelé internetové display reklamy využili v listopadu 2015 inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 740 milionů korun, což představuje meziroční nárůst 2,3 % a meziměsíční nárůstu o 13 %. Údaje přinesla pravidelná zpráva projektu AdMonitoring zajišťovaného společností Nielsen Admosphere.

Na vrcholu listopadového žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Alza.cz, který v listopadu využil reklamní prostor v hodnotě 37,3 milionu korun.

Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 18,1 milionu společnost Porsche Česká republika a na třetí pozici se umístil další internetový obchodník, Internet Mall, s reklamním prostorem v hodnotě 17,9 milionu korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB