AdMonitoring: Listopadovému žebříčku zadavatelů reklamy opět vévodily e-shopy

12. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Zadavatelé celkem využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 723 milionů korun. Nejvíce utratila Alza.cz.

Podle zprávy šetření AdMonitoring agentury Mediaresearch využili zadavatelé on-line display reklamy v listopadu 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 723 milionů korun. To přestavuje částku meziměsíčně o 8 % vyšší, ale meziročně o 4 % nižší.

Na prvních třech místech se ocitly stejné subjekty jako v říjnu, pouze v jiném pořadí. Největší reklamní prostor využila Alza.cz, celkem za 36,2 milionů korun. Na druhém místě se umístil Internet Mall s inzercí v hodnotě 29,5 milionů a první trojici uzavřelo CZC.cz, které umístilo reklamu v hodnotě 27,4 milionů.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity