AdMonitoring: Listopadovému žebříčku zadavatelů reklamy opět vévodily e-shopy

12. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Zadavatelé celkem využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 723 milionů korun. Nejvíce utratila Alza.cz.

Podle zprávy šetření AdMonitoring agentury Mediaresearch využili zadavatelé on-line display reklamy v listopadu 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 723 milionů korun. To přestavuje částku meziměsíčně o 8 % vyšší, ale meziročně o 4 % nižší.

Na prvních třech místech se ocitly stejné subjekty jako v říjnu, pouze v jiném pořadí. Největší reklamní prostor využila Alza.cz, celkem za 36,2 milionů korun. Na druhém místě se umístil Internet Mall s inzercí v hodnotě 29,5 milionů a první trojici uzavřelo CZC.cz, které umístilo reklamu v hodnotě 27,4 milionů.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta