AdMonitoring: Po prázdninách zadal nejvíc on-line reklamy Internet Mall

17. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Po sezónním prázdninovém propadu internetové display reklamy došlo v září opět k oživení investic.

Zadavatelé využili v září 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v srpnu. Meziročně se ceníkové výdaje podle monitoringu zvýšily o 5 %. Vyplývá to z údajů měření AdMonitoring společnosti Mediaresearch.

Největším zadavatelem byl e-tail Internet Mall, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 23,4 milionů korun. Na druhém místě byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel nákupního rádce Heureka.cz) s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčka patřila dalšímu e-tailu CZC.cz, s reklamou v hodnotě 16,7 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen