AdMonitoring: Řijnovému žebříčku zadavatelů on-line reklamy vévodily e-taily

14. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
První příčku žebříčku drží v roce 2014 téměř výhradně Internet Mall, říjen nebyl výjimkou. Druhý největší reklamní prosto využila Alza.cz, třetí pak CZC.cz.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky měření AdMonitoring za říjen 2014. Šetření ukázalo, že zadavatelé on-line reklamy využili během řijna reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 667 milionů korun. To je o 12 % více než v září a o 1 % méně než v říjnu 2013.

První tři příčky v říjnu obsadily internetové obchody. Největším zadavatelem byl Internet Mall,který využil reklamní prostor v hodnotě 26,3 milionů korun. Na druhém místě skončila Alza.cz s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a na třetím místě CZC.cz s prostorem v hodnotě 17,5 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB