AdMonitoring: Řijnovému žebříčku zadavatelů on-line reklamy vévodily e-taily

14. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
První příčku žebříčku drží v roce 2014 téměř výhradně Internet Mall, říjen nebyl výjimkou. Druhý největší reklamní prosto využila Alza.cz, třetí pak CZC.cz.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky měření AdMonitoring za říjen 2014. Šetření ukázalo, že zadavatelé on-line reklamy využili během řijna reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 667 milionů korun. To je o 12 % více než v září a o 1 % méně než v říjnu 2013.

První tři příčky v říjnu obsadily internetové obchody. Největším zadavatelem byl Internet Mall,který využil reklamní prostor v hodnotě 26,3 milionů korun. Na druhém místě skončila Alza.cz s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a na třetím místě CZC.cz s prostorem v hodnotě 17,5 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu