AdMonitoring: V červenci on-line inzerce klesla, nejvíce utratil Mall.cz

16. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Objem display inzerce v létě poklesl, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 411 milionů korun. Největším zadavatelem se stal opět Internet Mall.

V červenci 2013 využili zadavatelé internetové display reklamy reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 411 milionů korun. Došlo tak k 33 % poklesu (o téměř 204 milionů korun) oproti minulému měsíci. Meziročně však výdaje vzrostly o 13 %

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Největším zadavatelem se opět stal e-tailer Internet Mall provozující Mall.cz, který v červenci využil reklamní prostor v hodnotě 25,4 milionů korun.

 Na druhém místě byla v červenci mezi zadavateli společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a třetím největším zadavatelem byla společnost Invia.cz s inzercí v celkové hodnotě 9,7 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina