Admonitoring: V dubnu na webu nejvíce inzeroval Internet Mall

19. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
První tři místa mezi největšími on-line inzerenty dubna obsadily e-taily, které v ceníkových cenách utratily 38,9 milionu korun.

První tři místa v žebříčku zadavatelů on-line reklamy v dubnu patřila e-tailům. Největším zadavatelem byl Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 14,8 milionu korun.

Druhý skončil prodejce Czc.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 14,5 milionu korun. Na třetím příčce se umístla Alza.cz, která využila reklamu v hodnotě 9,6 milionu korun.

Všechny hodnoty jsou v ceníkových cenách bez započítání reálných slev. Vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Celkově v dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst o 3 %, přičemž zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 455 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First