Admonitoring: V dubnu na webu nejvíce inzeroval Internet Mall

19. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
První tři místa mezi největšími on-line inzerenty dubna obsadily e-taily, které v ceníkových cenách utratily 38,9 milionu korun.

První tři místa v žebříčku zadavatelů on-line reklamy v dubnu patřila e-tailům. Největším zadavatelem byl Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 14,8 milionu korun.

Druhý skončil prodejce Czc.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 14,5 milionu korun. Na třetím příčce se umístla Alza.cz, která využila reklamu v hodnotě 9,6 milionu korun.

Všechny hodnoty jsou v ceníkových cenách bez započítání reálných slev. Vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Celkově v dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst o 3 %, přičemž zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 455 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících