Admonitoring: V dubnu na webu nejvíce inzeroval Internet Mall

19. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
První tři místa mezi největšími on-line inzerenty dubna obsadily e-taily, které v ceníkových cenách utratily 38,9 milionu korun.

První tři místa v žebříčku zadavatelů on-line reklamy v dubnu patřila e-tailům. Největším zadavatelem byl Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 14,8 milionu korun.

Druhý skončil prodejce Czc.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 14,5 milionu korun. Na třetím příčce se umístla Alza.cz, která využila reklamu v hodnotě 9,6 milionu korun.

Všechny hodnoty jsou v ceníkových cenách bez započítání reálných slev. Vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Celkově v dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst o 3 %, přičemž zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 455 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta