AdMonitoring: Výdaje na on-line reklamu klesly v lednu o třetinu

15. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Konec vánočních kampaní přinesl v lednu očekávaný meziměsíční pokles výdajů na bannerovou reklamu. Do čela se vrátil Internet Mall.

Pravidelný měsíční výstup z projektu AdMonitoring agentury Mediaresearch přinesl čísla o využívání internetové reklamy v ČR. Nepřekvapí, že v prvním měsíci letošního roku došlo k prudkému meziměsíčnímu poklesu využívání reklamních prostorů, a sice o 32 %. Stojí za tím konec vánočních kampaní.

Zadavatelé v lednu za bannerovou reklamu utratili 426 milionů korun, zatímco v prosinci to bylo 632 milionů a v listopadu dokonce 757 milionů.

V meziročním srovnání jsou však lednové výsledky o 24 % vyšší.

Do čela žebříčku největších zadavatelů se po dvou měsících vrátil Internet Mall, který v lednu využil online prostor v hodnotě 28,7 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 18,4 milionů a na místě třetím skončila Fio banka, která v lednu vystavila reklamu za 12 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti