AdMonitoring: Výdaje na on-line reklamu klesly v lednu o třetinu

15. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Konec vánočních kampaní přinesl v lednu očekávaný meziměsíční pokles výdajů na bannerovou reklamu. Do čela se vrátil Internet Mall.

Pravidelný měsíční výstup z projektu AdMonitoring agentury Mediaresearch přinesl čísla o využívání internetové reklamy v ČR. Nepřekvapí, že v prvním měsíci letošního roku došlo k prudkému meziměsíčnímu poklesu využívání reklamních prostorů, a sice o 32 %. Stojí za tím konec vánočních kampaní.

Zadavatelé v lednu za bannerovou reklamu utratili 426 milionů korun, zatímco v prosinci to bylo 632 milionů a v listopadu dokonce 757 milionů.

V meziročním srovnání jsou však lednové výsledky o 24 % vyšší.

Do čela žebříčku největších zadavatelů se po dvou měsících vrátil Internet Mall, který v lednu využil online prostor v hodnotě 28,7 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 18,4 milionů a na místě třetím skončila Fio banka, která v lednu vystavila reklamu za 12 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity