AdMonitoring: Za předvánoční kampaně nejvíce utrácely Alza.cz, Internet Mall a Allegro Group

14. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Podle měření AdMonitoring padlo na listopadové on-line kampaně v ČR celkově 757 milionů korun.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky listopadového šetření projektu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu. Výsledky ukázaly, že za display reklamu bylo v ČR za listopad utraceno 757 milionů korun.

Největším zadavatelem byl e-tail Alza.cz, který nakoupil reklamní prostor za 40,2 milionu korun. Ve srovnání s říjnem (25 milionů) Alza v listopadu utratila o 60 % více.

Druhý největší prostor si zaplatil Internet Mall (35 milionů) a třetí Allegro Group CZ (14,1 milionu).

V meziročním srovnání došlo v letošním listopadu 16% vzrůstu výdajů na display kampaně.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina