Adobe kupuje Marketo za 4,75 miliardy dolarů, posílí tak svou nabídku marketingových řešení

26. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Velká akvizice posílí platformu Adobe Experience Cloud a pomůže výrobci konkurovat jeho rivalům v perspektivní oblasti cloudového marketingu, jako jsou Salesforce, Oracle nebo Microsoft.

Zvěsti nelhaly, společnost Adobe oficiálně potvrdila akvizici firmy Marketo. Díky obchodu v hodnotě 4,75 miliardy dolarů Adobe získá cloudovou marketingovou platformu, a výrazně tak posílí svou pozici v této poměrně „žhavé“ oblasti.

Akvizice Marketa posílí náskok Adobe v oblasti uživatelské zkušenosti pro oblasti B2B i B2C. Adobe Experience Cloud se díky ní stane srdcem veškerých marketingových aktivit,“ netají se nadšením výkonný viceprezident Adobe Brad Rencher.

Z technického hlediska dojde ke sloučení platformy Marketa a jejích funkcí pro cílený marketing založený na správě zákaznických účtů s analytickými, obsahovými, personalizačními a reklamními nástroji v rámci Adobe Experience Cloud.

Výsledkem se má stát ucelené řešení, které umožní B2B společnostem navrhovat, spravovat a řídit marketingové kampaně o libovolném rozsahu. Akvizice, která ještě podléhá schválení ze strany regulátorů, by měla být uzavřena do konce tohoto roku.

Adobe kromě samotné platformy získá také ekosystém Marketa, který má v tuto chvíli čítat zhruba 5 000 velkých zákazníků po celém světě, okolo 500 globálních partnerů a samozřejmě také desítky tisíc firem, na které cílí konkrétní kampaně v rámci platformy.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností od Optomy
Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností od Optomy
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Objem dat skokově roste, zvyšuje rizika deepfake útoků
Objem dat skokově roste, zvyšuje rizika deepfake útoků
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First