Adobe údajně jedná o akvizici Marketa a jeho softwaru pro B2B marketing

14. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: boonchok @Fotolia.com
Akvizice, o které Adobe údajně jedná, by zapadala do jeho strategie posilovat pozici v oblasti marketingových a obchodních řešení. Jen před několika měsíci výrobce koupil komerční platformu Magento.

Společnost Adobe údajně vyjednává o koupi společnosti Marketo, která se specializuje na marketingový software pro oblast B2B. Pokud by došlo k uzavření dohody, Adobe by tím opět posílilo svou nabídku cloudového softwaru.

Připomeňme, že Adobe se dávno nezabývá jen vývojem grafických programů. Společnost si buduje pozici v oblasti on-line byznysu a marketingu, což podtrhuje například její nedávná akvizice firmy Magento Commerce.

Marketo naposled změnilo majitele před dvěma lety, kdy jej koupila investiční společnosti Vista Equity za 1,8 miliardy dolarů. Adobe by nyní zřejmě zaplatilo výrazně více. Adobe i Vista se odmítly k celé záležitosti vyjádřit.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách