AEC je autorizovaným prodejcem bezpečnostních řešení FireEye

2. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: FireEye
Společnost je AEC novým autorizovaným prodejcem bezpečnostních řešení amerického start-upu FireEye, která vůbec nespoléhají na rozpoznávání hrozeb podle signatur.

Společnost AEC, která je členem skupiny Cleverlance, se stala autorizovaným prodejcem bezpečnostních řešení FireEye. Ta využívají technologii virtuální analýzy, která má firmám a úřadům poskytnout ochranu v reálném čase před kybernetickými útoky nové generace.

Kybernetické útoky prošly během posledních let radikální změnou. Plošné snahy vedené více méně na slepo s cílem zranit co možná nejvíce systémů nahradily zcela moderní útoky, které jsou přesně cílené, nenápadné a vytrvalé,“ uvedl ve zprávě pro média Michal Drozd, konzultant ze společnosti AEC.

Podle Michala Drozda tradiční bezpečnostní prvky v čele s firewally a antiviry již na zastavení nejmodernějších útoků nestačí.

Technologie společnosti FireEye vůbec nespoléhá na rozpoznání hrozeb dle známých signatur. Využívá detekční nástroj založený na testování malwaru ve více než 90 specifických virtuálních prostředích – sandboxech.

Channeltrends letní speciál

Více informací o produktech FireEye a jejich technologii zájemci naleznou na webové adrese http://www.fireeye.com.

Zdroj: AEC

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen