Agem.CZ autorizovaným distributorem značky Tracer

2. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost Agem.CZ uzavřela kontrakt na distribuci značky Tracer v České republice. Jaké produkty nabídne?

Agem.CZ autorizovaným distributorem značky TracerZnačka Tracer působí na polském trhu od roku 1999 a zaměřuje se na počítačové příslušenství a komponenty, ale i kancelářské příslušenství.

V nabídce Agem.CZ tak v současné době naleznete 32 produktových skupin, které tvoří příslušenství k notebookům, zdroje, přepěťové ochrany, USB zařízení, síťové prvky, reproduktory, kancelářské příslušenství a řadu dalších produktů.

Strategickým zaměřením Traceru je nabízet produkty, které odpovídá očekávání uživatelů z regionu střední a východní Evropy.

Díky obsáhlému portfoliu je pro prodejce velmi výhodné nabídnout produkty, které slouží k doplňkovému prodeji a generování marže, která jinde chybí,“ uvedl Agem v tiskovém oznámení. Skladová dostupnost je podle distributora zajištěna pravidelnými dodávkami z centrálního skladu v Praze.

Značku Tracer má v Agemu na starost produktový manažer Jan Bára. Kontakty na něj naleznete ve vyhledávači distributorů (nejprve se prosím přihlaste).

Channeltrends letní speciál

Další distributoři značky

Na Slovensku je autorizovaným distributorem Agem Computers. Tracer uvádí jako autorizovaného distributora pro Českou republiku a Slovensko také ABC Datu. Ta má však kontrakt uzavřen pouze pro Polsko, odkud ze skladu zásobuje lokální trhy a nenabídne ke značce marketingovou podporu, kterou poskytne naopak Agem.CZ.

Více se o produktech dozvíte přímo na webu značky Tracer, který je dostupný i v češtině i ve slovenštině.

Zdroj: Agem.CZ, ChannelWorld

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen