Agem.CZ získal v ČR do distribuce značku BitFenix

22. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost Agem.CZ oznámila získání autorizované distribuce značky BitFenix pro ČR. Jaké produkty od nováčka na trhu Agem nabídne?

Agem.CZ získal v ČR do distribuce značku BitFenixAgem.CZ je jediným (nikoliv výhradním) autorizovaným distributorem značky BitFenix v České republice. Pro Slovensko kontrakt zatím nebyl uzavřen.

Značka BitFenix se zabývá výrobou počítačových skříní určených pro zkušené uživatele a nadšence. Na trhu působí od roku 2010 a podle prohlášení Agemu si za krátkou dobu vydobyla velmi silnou pozici mezi zákazníky.

Mimo počítačových skříní značka nabízí příslušenství, jako jsou LED chladiče, USB huby do 3,5“ pozice nebo systém vlastního zabezpečení periferií S2. Celé portfolio uzavírají unikátní kabely, které chrání extrémně odolná tkanina, čímž celý kabel získá jedinečný vzhled.

V nabídce Agemu aktuálně naleznete PC skříně této značky, které brzy doplní další produkty z uvedeného sortimentu.

Nová značka z rukou IT veteránů

BitFenix na webu uvádí, že jeho produkty jsou vyvinuty s důrazem na skvělý design, ale také propracovanou konstrukci, která nebude v ničem uživatele omezovat.

Produkty jsou výsledkem spolupráce několika veteránů v oboru technologií a herním průmyslu, kteří se nespokojili s konvenčním pojetím počítačové skříně a vytvořili vlastní značku.

Channeltrends letní speciál

Produktovým manažerem značky BitFenix je Jan Bára. Kontakty na něj naleznete ve vyhledávači distributorů (nejprve se prosím přihlaste).

Další informace o produktech naleznete také přímo na stránkách společnosti BitFenix.

Zdroj: Agem.CZ, ChannelWorld

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem