Alberto Spinelli vede marketing Lenova pro oblast PC a chytrých zařízení v EMEA

20. 12. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Spinelli má v odvětví hardwaru a digitálních služeb bohaté zkušenosti, které získal například ve společnostech Canon či Acer. Jeho novým úkolem bude vést digitální transformaci Lenova.

Společnost Lenovo oznámila, že k 1. 1. 2020 jmenuje Alberta Spinelliho do funkce výkonného ředitele marketingu a komunikace pro Evropu, Střední východ a Afriku. Bude odpovídat Francois Bornibusovi, prezidentovi Lenova pro region EMEA.

Spinelliho úkolem bude vést digitální transformaci společnosti Lenovo a rozvíjet tak dál vizionářskou marketingovou strategii založenou na datech, analytice a porozumění a zároveň upevňovat závazek Lenova dodávat chytřejší technologie pro všechny.

Nyní se musíme zaměřit na spojení těchto technologických inovací se zákaznicky založeným přístupem, který vychází z poznatků přímo od skutečných zákazníků a zároveň se jimi řídí,“ řekl ke svému jmenování Spinelli.

Alberto Spinelli přichází do Lenova ze start-upu Fing, který vedl. Předtím pracoval na pozici generálního ředitele pro digitální služby společnosti Canon. V minulosti působil i v nadnárodních korporacích jako je Intel či Acer.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků