Alexandra Kurzová vede marketing Sony v ČR a na Slovensku

30. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sony
Společnost Sony ohlásila s příchodem léta personální změnu na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Alexandra Kurzová má ve své nové funkci na starosti produktový marketing, PR aktivity a budování povědomí o značce Sony pro český a slovenský trh.

V Sony působí od září 1995 a v průběhu let prošla řadou pozic pro český i slovenský trh. Od roku 2013 pracovala na regionální pozici pro oblast střední a jihovýchodní Evropy.

Mezi její kompetence patřily plánování, organizace, obchodní a marketingové strategie a vedení týmu.

Do pobočky pro Českou a Slovenskou republiku se vrátila v dubnu 2018 a od téhož měsíce, začala působit na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

V oblasti marketingu jsem chtěla zůstat i do budoucna, protože je to odvětví, které se stále vyvíjí. Navíc je to práce kreativní a člověk tak stále získává nové poznatky a zkušenosti, a to mě baví,“ uvedla Alexandra Kurzová v oznámení.

Zdroj: Sony

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti