Alexandra Kurzová vede marketing Sony v ČR a na Slovensku

30. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sony
Společnost Sony ohlásila s příchodem léta personální změnu na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Alexandra Kurzová má ve své nové funkci na starosti produktový marketing, PR aktivity a budování povědomí o značce Sony pro český a slovenský trh.

V Sony působí od září 1995 a v průběhu let prošla řadou pozic pro český i slovenský trh. Od roku 2013 pracovala na regionální pozici pro oblast střední a jihovýchodní Evropy.

Mezi její kompetence patřily plánování, organizace, obchodní a marketingové strategie a vedení týmu.

Do pobočky pro Českou a Slovenskou republiku se vrátila v dubnu 2018 a od téhož měsíce, začala působit na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

V oblasti marketingu jsem chtěla zůstat i do budoucna, protože je to odvětví, které se stále vyvíjí. Navíc je to práce kreativní a člověk tak stále získává nové poznatky a zkušenosti, a to mě baví,“ uvedla Alexandra Kurzová v oznámení.

Zdroj: Sony

Čtěte dále

IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure