Allegro rozšiřuje svou stopu ve střední Evropě, vstupuje do Maďarska

4. 10. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Allegro
Spuštění maďarské domény podle Allegra otevírá nové příležitosti obchodníkům.

Společnost Allegro oznámila, že pokračuje v expanzi do střední a východní Evropy. Od 1. 10. 2024 se k českým, slovenským a polským zákazníkům platformy připojují také Maďaři. Nákupní platforma tam běží na doméně allegro.hu.

Nově spuštěná platforma maďarským zákazníkům bezprostředně po spuštění nabízí více než 150 milionů nabídek v mnoha kategoriích. Ze vstupu Allegra na maďarský trh mohou těžit i obchodníci, kteří rozšíří svou potenciální zákaznickou základnu o dalších 10 milionů nakupujících.

Díky principu „Zalistuj jednou, prodávej všude“ mohou čeští prodejci začít jednoduše prodávat na všech čtyřech trzích – tedy doma v Česku, u sousedů na Slovensku, v Polsku a nyní i v Maďarsku. Mezinárodní prodej přitom mohou spravovat z jediného obchodního účtu.

Cyber25

Allegro dle svých slov obchodníkům pomáhá nejen s překlady nabídek a převodem cen do místní měny, ale také s vytvářením poptávky na daných trzích. Platforma obchodníkům zároveň poskytuje již hotová logistická řešení skrze vlastní metody Ship with Allegro.

Zdroj: Allegro

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina