Alza a Shoptet spojují síly v oblasti partnerského prodeje

17. 6. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Poskytovatel e-shopových řešení Shoptet svým zákazníkům nově nabízí možnost prodávat zboží přes internetový obchod Alza.cz. Na Alza Dropshipment se mohou napojit díky doplňku Alza Expando.

Dva giganti českého etailu oznámili, že spojují síly. Poskytovatel e-shopových řešení Shoptet, na jehož platformě běží 21 tisíc e-shopů s celkovým ročním obratem ve výši 28 miliard korun, nyní umožňuje svým zákazníkům prodávat přes internetový obchod Alza.cz.

Alza klientům Shoptetu zajistí zpracování objednávky, zákaznický servis, vratky či reklamace a poskytne jim také IT podporu. E-shopy využívající platformu Shoptet mohou své zboží nově nabízet na Alze přes doplněk Alza Expando.

Alza partnerským e-shopům nabídne kompletní zázemí a infrastrukturu, síť více než dvou tisíc výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Nový doplněk také poskytuje pravidelné týdenní a měsíční reporty.

Napojení na Alzu nabízí zhruba 21 tisícům e-shopů, které využívají naše řešení, obrovský potenciál. Mohou s Alzou synchronizovat svůj sklad, ručně spravovat produkty, expedovat objednávky nebo tisknout štítky pro sledování zásilek,“ uvedl Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Od spolupráce se společností Shoptet si slibujeme výrazné usnadnění napojení na náš systém. Partnerský prodej má pro nás velký potenciál, umožňuje nám totiž rozšířit sortiment i o segmenty, které by jinak Alza nemohla zákazníkům nabízet,“ dodal Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz.

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti