Alza.cz hlásí úspěšný pilotní provoz „prodejny budoucnosti“ a plánuje otevřít další

26. 4. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Koncept plně automatizované prodejny se podle Alzy velmi osvědčil a v plánu je otevření nové pobočky podle stejného konceptu poblíž stanice metra Budějovická. Zákazníci nejvíce oceňovali rychlost, dostupnost a soukromí.

Pilotní provoz plně automatizované prodejny společnosti Alza.cz na pražské Floře, který byl spuštěn na počátku ledna 2018, dopadl dobře. Prodejna přinesla obrat ve výši 13 milionů korun a zákazníci podle zpětné vazby ocenili dostupnost, rychlost a také soukromí.

Nakupující podle Alzy často využívali možnost kontaktu s obchodníky přes video-terminál. Denně takto probíhaly desítky hovorů, přičemž zákazníci primárně žádali o pomoc s výběrem produktů, ale mnohdy je zajímala i samotná provozovna.

Máme velikou radost, že uživatelská zkušenost vyšla tak pozitivně. Co se týká další provozovny, díky současným poznatkům ji v mnohém vylepšíme a zjednodušíme,“ uvedl Jan Moudřík, ředitel expanze a facility Alza.cz.

Jelikož se koncept osvědčil, Alza v létě se plánuje spuštění druhé Prodejny budoucnosti, a to kousek od metra Budějovická. Ta ale dozná určitých změn a vylepšení, která vyplynula ze zkušeností s pilotním provozem první provozovny.

Pro zajímavost přikládáme graf průměrné hodinové návštěvnosti za poslední tři měsíce. Lze usuzovat, že zákazníci nejraději nakupovali cestou domů z práce.

Graf – Návštěvnost Prodejny budoucnosti Alza.cz podle hodin

Alza.cz hodinová návštěvnost prodejny budoucnosti

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu