Alza, Heureka a APEK ve společném prohlášení hájí spolehlivost e-shopů

14. 12. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: (c) Jakub Jirsák - Fotolia.com
Trojice signatářů společného prohlášení ubezpečuje zákazníky, že se nemusí obávat nakupovat v tuzemských e-shopech. Text má být reakcí na zprávy, které poškozují pověst celé české elektronické komerce.

Společnost Alza.cz, nákupní rádce Heureka.cz a asociace APEK vydaly společné prohlášení, ve kterém se ohrazují vůči blíže nespecifikovaným zprávám týkajícím se riskantnosti nákupu vánočních dárků na internetu.

Nevíme, zda se nejedná jen o účelové zprávy, které mají přivést ještě více lidí do přeplněných nákupních center. Kvůli těmto zprávám každopádně vzniká mylný dojem, že nakoupit dárky online je v těchto dnech riskantní,“ uvedl šéf marketingu Alzy Jan Sadílek.

To, že se tři subjekty jako Alza, Heureka a APEK rozhodnou takto spojit síly, je podle vyjádření ukazatelem toho, že zprávy o nespolehlivosti e-shopů poškozují celé odvětví elektronické komerce bez ohledu na konkrétní hráče.

Asociace pro elektronickou komerci ústy svého výkonného ředitele Jana Vetyšky uvedla, že e-shopy jsou na vánoční sezonu dobře připraveny a počítají s tím, že 86 % českých uživatelů internetu chce letos nakoupit on-line alespoň část dárků.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen