Alza otevřela u Bratislavy pobočku s možností osobního odběru zboží nad 100 kg

15. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.sk
Nejtěžší produkty z nabídky Alzy si slovenští zákazníci dosud museli nechat dopravit na adresu, díky nové pobočce si pro ně však budou moci dojet osobně.

Společnost Alza otevřela v Senci u Bratislavy první slovenskou pobočku pro výdej zboží nad 100 kg. Zákazníci ji najdou přímo v prostorách logistického centra Alzy a kromě XXL produktů, jako jsou ledničky nebo zahradní technika, si v ní mohou vyzvednout i objednávky běžné velikosti.

Alza uvádí, že odběr nadměrného zboží sice již na vybraných pobočkách umožňovala, ale senecká pobočka je první na Slovensku, která dokáže odbavit i osobní vyzvednutí těch největších produktů o váze přes 100 kg. Do této doby je bylo možné dodat pouze doručením na adresu.

Nová pobočka leží v logistickém areálu Goodman u Sence, kde má Alza 31 tisíc m2 skladovacích prostor. Doručení si tam zákazník zvolí během objednávky na webu a počká na potvrzovací SMS / e-mail pro vyzvednutí. Objednávka bude uložena maximálně 4 dny.

Cyber25

Pro otevření nové pobočky se Alza rozhodla i na základě poptávky zákazníků. Senec je podle společnosti významnou rekreační a logistickou lokalitou na rozhraní Bratislavského a Trnavského kraje a pokrývá spádovou oblast v okruhu cca. 50 kilometrů.

Zdroj: Alza.sk

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem