Alza testuje v rámci služby Alza HomeBox novou metodu doručování zboží

29. 3. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Nový koncept zahrnuje uzamykatelnou schránku na pozemku zákazníka, do které kurýr AlzaExpresu vloží objednané zboží a zákazník si jej může vyzvednout kdykoliv se mu to bude hodit.

Společnost Alza.cz zkouší novinku na poli doručování zboží. Díky nové službě Alza HomeBox už zákazníci nebudou muset zásilku vyzvedávat osobně nebo čekat na kurýra. Ten jim balíček přiveze domů a uloží do speciální schránky.

Alza HomeBox je pevná schránka s pětimístným číselným zámkem, kterou si zájemce umístí kdekoliv na svůj pozemek. Pilotní verze má rozměry 40 × 40 × 60 cm a hravě se tak do ní vejde například i notebook či tiskárna. Otevřít ji přitom bude moci pouze její majitel a kurýr AlzaExpresu.

Zákazník si navíc může kód libovolně měnit a firma do budoucna počítá i s nahrazením číselného zámku za chytrý elektronický. V pilotním provozu bude zapůjčení schránky, instalace i provoz včetně dopravy zcela zdarma.

HomeBox mohou zatím využít zákazníci s ročním členstvím v programu AlzaPremium s bydlištěm v Praze a okolí, postupně pak i další členové programu v dosahu AlzaExpresu, tj. v Bratislavě nebo Ostravě.

Cyber25

Po ukončení a vyhodnocení pilotu chce Alza novinku nabídnout i ostatním zákazníkům za poplatek, který bude v řádu desítek až stovek korun měsíčně. Pro takové rozšíření služby teď ale firma hledá mezi externími dopravci vhodného strategického partnera.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen